مدل مو های خوب و زیبا با مقالات کاربردی

مدل مو های خوب و زیبا با مقالات کاربردی
میزان کالری دریافتی زیر 1800 در روز به سلامت موها آسیب می رساند. یک رژیم افراطی که در آن، فرد از بسیاری از غذاها محروم می شود و کالری دریافتی به صورت غیر علمی کاهش می یابد، باعث سوزاندن چربی ها نمی شود، بلکه عضلات را تحلیل برده و سلامت پوست، ناخن و موها را به خطر می اندازد. زمانی که بدن می خواهد مواد غذایی و ویتامین ها را بین ارگان های مختلف بدن تقسیم کند، به موها و ناخن ها کمترین اهمیت را می دهد؛ چرا که این اعضا برای ادامه ی حیات ضروری نیستند. به همین دلیل حتی پس از رها کردن چنین رژیم هایی، تا ماه ها و حتی سال ها موها آسیب دیده باقی خواهند ماند.دیگر ارگان ها مانند کبد و کلیه ها نیز در رژیم های نادرست و غیر علمی بیش از بقیه ی اعضا تحت تاثیر قرار می گیرند.
 استفاده از شامپوها و داروهای ضد التهاب و ضد قارچ به صورت قطره‌ای یا خوراکی موقتاً این عوارض را کاهش می‌دهد ولی دوباره تکرار می‌شود پس عارضه‌ای عودکننده است.
گالری عکس های خفن و جذاب مدل های موی زنانه و دخترانه 2015
قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدت طولانی، باعث نازک شدن، خشکی و شکستگی موها شده و آنها بسیار سریع‌تر خرد می‌شوند و می‌ریزند. اگر موهای سر شما نازک‌تر از حالت معمولی است، اشعه‌های نور خورشید به پوست سر شما بیشتر آسیب می‌رسانند. در این حالت بهتر است از محصولات مراقبت از مو که حاوی ضد آفتاب هستند استفاده کنید تا کمی از موهایتان بیشتر محافظت شود اما برای مراقبت بیشتر، استفاده از کلاه در روزهای گرم تابستانی لازم است.
چروکهائی که در اثر انقباض عضلات صورت ایجاد میشوند، با بوتاکس قابل پیشگیری و درمان هستند.ازجمله این چروکها میتوان به خطوط اخم وچروکهای عمیق اطراف چشم اشاره کرد.استفاده از بوتاکس روشی مؤثر و بدون عارضه برای از بین بردن چروکهائی است که با دارو قابل برطرف شدن نمی باشند. بوتاکس به شکل تزریقی است. در مورد مصرف بوتاکس با پزشک پوست خود مشورت کنید.
گالری عکس های خفن و جذاب مدل های موی زنانه و دخترانه 2015
موهای چرب
آیا موهایتان چرب است؟ با اینکه موهایتان را صبح شسته اید اما عصر همان روز احساس می کنید دوباره نیاز دارید تا موهایتان را بشویید؟
این را بدانید که موی چرب شما فقط به دلیل داشتن پوست سر چرب است. موهایتان را زیاد بشویید حتی اگر احساس کردید روزی دو بار به این کار نیاز دارید. شاید نیاز داشته باشید تا شامپو را در حدود 5 دقیقه روی موهایتان بگذارید و بعد بشویید.
از محصولاتی که موهایتان را براق می کنند اجتناب کنید اینگونه محصولات تنها چربی اضافه به موهای شما تحمیل می کنند.
حساسیت بیش از اندازه شما موجب شده که بدون بررسی دقیق، نتیجه گیری کنید و به همین دلیل  حقیقت را آنطور که باید نبینید. اما سعی کنید قبل از اقدام به هر کاری، شرایط را به خوبی بسنجید سپس تصمیم نهایی را بگیرید. استرس تنها می تواند شرایط را بدتر کند بنابراین نگران چیزی که هنوز درباره آنها اطلاعات کافی ندارید، نباشید. امروز در مورد رابطه عاطفی خود به حقایقی می رسید که شما را غافلگیر می کند اما باعث می شود به رابطه خود جدی تر فکر کنید و به آرامشی که مدت ها است دنبال اش هستید، برسید.