متن تشکر رسمی از مهمان نوازی عاشقانه و قدردانی از استاد و همسر

متن و اس ام اس تشکر

متن تشکر رسمی از مهمان نوازی , اشعار تشکر تشکر رسمی از مهمان نوازی عاشقانه و قدردانی از استاد و همسر , جملات سپاسگزاری  از همسر بابت تولد , ljk ja v

در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع تشکر و قدردانی از دیگران را آماده کرده ایم، برای مطالعه این متن های زیبا در ادامه با سایت تفریحی سوآپ 👮 همراه باشید.

پیام قدردانی و تشکر

میگن اگه عزیزی

جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد،

برای بودنش ازش تشکر کن

متشکرم که هستی

متن تشکر زیبا

همه تشکر و قدردانی ام

برای کسی است

که در همه سختی ها کنارم بود

و در تک تک لحظات زندگی همراه و هم قدمم

ممنونم ازت بابت تمام آنچه که

بی منت به من بخشیدی

تشکر رفاقتی و مرامی

محبت تنها جوشکاری است که

دل های شکسته را رایگان جوش می دهد

ممنونم به خاطر تمام محبت هایی که به من داشتی

تشکر از پدر

نمی دانم کدامین جمله را

برای توصیف محبت هایتان بنویسم

انسانی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان

چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید

ممنون به خاطر همه چیز پدر عزیزم

قدردانی اداری و رسمی از همکار

از حسن تدبیر و تلاش موفق شما

در پیشبرد طرح توسعه پایدار شرکت

تشکر و قدردانی می‌شود

از درگاه خداوند تبارک و تعالی،

توفیق روزافزون جنابعالی را خواستاریم

تشکر از رفیق

در سرزمین خاطره‌ها

آنان که خوبند همیشه سبزند

و آنان که محبت‌ها و دوستی‌ها را

بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می‌مانند.

بابت همه خاطرات خوبمان ممنون

تشکر از نامزد و عشق

چگونه می توانم تمام لحظه هایی

که چون سرو در مقابلم ایستادی

و با شور عشقت مرا سیراب کردی جبران کنم

جز اینکه بهترین درود ها

و دعاهای خیرم را بدرقه راهت کنم . .

پیام تشکر زیبا

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها

ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند

دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را

و ازت متشکرم بابت لبخندهایی که به من هدیه کردی

جملات تشکر کردن دوستانه

اکنون که دوران مسئولیت شما

در شرکت به پایان رسیده،

بر خود لازم می‌دانم

از زحمات و تلاش‌های ارزنده شما

در توسعه و بهبود تشکر نمایم.

تشکر از همسر

حریم سینه ام دایره ای ست که

اهمیتی ندارد با چه شعاعی رسم می شود

تو همیشه در مرکز آن ایستاده ای

تشکر از مادر

از تمام رنگهای جهان

وامدار هیچ رنگی نیستم

جز نگاه تو

که مادر تمام رنگهاست..

زیباترین متن های تشکر

بسی شایسته است

به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما

در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه،

نهایت سپاس و قدردانی خویش را

خدمت حضرت عالی ابراز داریم.

اشعار تشکر

از خداوند سپاسگذارم

چون زیباست ، زیبایی را دوست دارد

و زیبایی هایی مثل شما را آفرید

اس ام اس قدردانی و تشکر

تشکر و تقدیر برای شماست که

همواره لطفتان را به من ارزانی داشتید.

از زحماتتان بی‌نهایت تشکر می‌کنم.

سپاسگزاری از دوست و رفیق

من

از میان واژه های زلال

دوستی را برگزیده‌ام

آن‌ جا که

برف‌ های تنهایی

آب می‌ شوند

در صدای تابستانی یک دوست خوب



اس ام اس و متن های زیبای تشکر کردن

راز تشکر در خنده است

خنده با تشکر زیباست

تشکری که از سر دل نباشد ارزش ندارد



تقدیم به آنکه دارمش دوست

تقدیم به آنکه قلبم از اوست

اگر مهتاب از تن برکند پوست

جدا هرگز نگردد یادم از دوست



عاشقان راه تشکر کردنشان را فدا شدن می بینند

پروانه برای قدردانی ازشمع دراتشش آب می شوند



دیگر از این نمی ترسم که چه قلبی بر سر راهم است

فقط این را می دانم که کلید در دست خداست

الحمدالله



قدردانیت را می کنم خدا

نمازم کم و بیش خوانده شده اما بلا بر سرم نیامده

نعمتت را کفران کردم اما مصیبتی ندیدم

ناراحتت کردم اما بازم می بخشی مرا


👳👲👱👰👯👮👸👹👺👻👼👽


منبع : متن و اس ام اس تشکر


***************************


خب حالا اگر دور و اطرافتون رفیق های با معرفتی دارید و میخواهید یه جورایی از مرام و معرفتی که طی سالیان براتون گذاشتن تشکر کنید توصیه می کنم این متن های زیبای رفاقتی رو حتما ببینید که واقعا زیبا هستند و برازنده رفاقای بامعفر و بی شیله پیله هستند. برای مشاهده این متن های مطلب متن رفاقتی لاتی شاخ و سنگین خیلی کوتاه و باحال را ببینید!


***************************

دلتنگی مثل نفس کشیدن زیر پتو میمونه ,

اولش باهاش کنار میای و سخت نیست ولی

هر چقدر میگذره نفست سنگین تر میشه و حس خفگیت بیشتر .. !

اگر از اس ام اس بالا خوشت اومده برو به وبلاگ متن های عاشقانه و خاص و از این مطالب تا دلت بخاد اونجا هست. ادرس این وبلاهم هست niambimar.blogfa.com که برای راحتی دوستان عزیزم لینکش می کنم تا راحت تر بتونید واردش بشید : متن و جملات عاشقانه و رمانتیک

***************************