جوک خنده دار و جذاب



جوک خنده دار و جذاب


خوش بحالتون آهنگای سیاوش و ابی میره تو مغزتون
و هی تکرار میشه ناخودآگاه
من چند روزیه درگیرِ
“شیر خشک براش بِگِرِفتی؟ بِگِرِفتم”
هستم ..!

جوک خنده دار و جذاب

مامانم میخواست زنگ بزنه به خالم، شماره رو اشتباه گرفت
یارو گوشی رو از اون ور برداشت گفت: بله؟
مامانم هول کرد گفت: ببخشید مثل این که معذرت میخوام!

جوک خنده دار و جذاب

امروز خلافی موتورم رو گرفتم 200 هزار تومن نوشته بودن
اون هم به علت حمل تیرآهن بر روی سقف!
خدایش یه دلیل منطقی بیارین من خودمو نکشم!

جوک خنده دار و جذاب

دختر بچه : دوسِت دارم
پسر بچه : مثل آدم بزرگا؟!
دختر بچه : نـــــــه … راستـــــــکی ..!

جوک خنده دار و جذاب

دیشب با نونوایی محلمون دعوام شد
بهش گفتم : جواب ابلهان خاموشی ست
در جا جواب داد : پس خفه شو :))

جوک خنده دار و جذاب

سلامتی دختری که وقتی دل بست تا آخرش در رو روی همه بست
کصافط در رو رو خود منم بست :| روانی درو وا کن منم :|

جوک خنده دار و جذاب

فکر کنم رمز موفقیتمو ۳ بار اشتباه زدم قفل شده !

جوک خنده دار و جذاب

یه پسر 12 ساله پست گذاشته:
امروز دستِ عشقم را در دستِ دیگری دیدم…
از عشق متنفرم و دیگر عاشق نمیشوم
کسی میدونه دسته ی پلی استیشن این بچه کجاست !؟

جوک خنده دار و جذاب
 
پشت بسته ساقه طلایی نوشته :
حتما همراه چای یا نوشیدنی مصرف شود احتمال خفگی وجود دارد!

جوک خنده دار و جذاب 

خودت رو صد در صد خرج کسی نکن
که فقط بلده تا ده بشماره !
جوک خنده دار و جذاب