جوک بی ادبی و زیبا


جوک بی ادبی و زیبا

مرد با ازدواج روی گذشته اش خط می کشد ولی زن باید روی آینده خود خط بکشد !
(سینکلر لوییس)

جوک بی ادبی و زیبا

دقت کردید تو تابستون حتی توی تاکسی هم بوی مرد میاد !
مخصوصا وقتی رو صندلی عقب میشینی و یه نفر (مرد) رو صندلی کنار راننده میشینه
واز گرما شیشه رو میده پایین و آرنجش و میذاره رو در ماشین !
خب یکی نیست به این آقایون بگه یه چیزی به زیر بغل هاشون بزنن !؟

جوک بی ادبی و زیبا

خانم ها عایا قبول دارین که پیدا کردن یه پسر نرمال
از پیدا کردن یه مارمولک پرنده ی سخنگوی سرخآبی تو منظومه شمسی هم سخت تره !؟

جوک بی ادبی و زیبا

توجه ! توجه ! این داستان برگرفته از واقعیت می باشد !
پسرک با ناراحتی پرسید : آیا مرا فراموش می کنی !؟
دخترک با بغض پاسخ داد :
چگونه فراموشت کنم !؟ در حالی که اسم تو پسورد ایمیل من است !
چشمان پسر پر از اشک ( شوق ) شد !
و خیلی سریع به خانه برگشت ، ایمیل دختر را دزدید و با دوست های او دوست شد !

جوک بی ادبی و زیبا

دقت کردین جدیدا آقایون خیلی خانوم شدن !
تلویزیونو که روشن میکنی هر شبکه ای که میزنی یکیشون داره آشپزی یاد میده !

جوک بی ادبی و زیبا

این پسرایی که جدیدا یاد گرفتن سیبیل میذارن !
بدانند و آگاه باشند که هر سیبیلی که سیبیل بالی خان نمیشه !

جوک بی ادبی و زیبا

تو کلاس نشسته بودم که یهو یه پسره رو دیدم یه تلی زده بود به چه قشنگی !
اصن خیلی تلش قشنگ بود ! از تل خودم نازتر بود !
مسئولین لدفن رسیدگی کنین دیگه
تل هارو زنونه مردونه کنید که من دیگه با تل یه پسر حس رقابتم گل نکنه خو !

جوک بی ادبی و زیبا

خدایا در آفرینش مردها کیفیت را فداى کمیت نکن
کمتر خلق کن ولى آدم خلق کن !

جوک بی ادبی و زیبا

داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره و زیرش بنویسه
“اینم من بدون آرایش”

جوک بی ادبی و زیبا

مرد هم مردهای قدیم !
نامزدم امروز اس ام اس داده : دوزت دالم عجقم !
تصمیم گرفتم دیگه سیبیلامو نزنم بنده خدا به یه تکیه گاه نیاز داره !
جوک بی ادبی و زیبا