اس ام اس زیبا


اس ام اس زیبا

 دستانت رو دور گردنم حلقه کن
این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن . . .

اس ام اس زیبا 

گفت : دوستت دارم
هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد
گفتم : خوب گشتی ؟
گفت : آره
گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی . . .

اس ام اس زیبا

آرزو كن با من
كه اگر خواست زمستان برود
گرمی ِ دست ِ تو اما باشد
آرزو کن با من
“ما” ی ما ” من” نشود
سایه ات از سر ِ تنهایی ِ من كم نشود . . .

 اس ام اس زیبا

بدون گذرنامه ازخیالم عبورخواهی کرد
مهربانیت را مرزی نیست . . .

اس ام اس زیبا 

مرا کجا صدقه کرده ای که مدام بلای بی تو بودن سرم میاد !

 اس ام اس زیبا

به اندازه ی …..
بی خیال ….
تو فکر کن دوستت ندارم
من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !

 اس ام اس زیبا

بعضی حرف ها را فقط دست ها به هم میزنند
فقط دستها…
هزاران بوسه بر دستان خوش صحبتت . . .

 اس ام اس زیبا

هوا سرد است اما سرما نمیخورم
تو نگران نباش ، کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را پوشانده است . . .

 اس ام اس زیبا

تـا کــی بــه انـتـظـار گـذاری بـه زاری ام
باز آی بعد از این همه چشم انتظاری ام
در سیـنه پنهـان کـرده ام گنـجیـنه ای از داغ غم
تا می توانی سعی کن ای عشق، در ویرانی ام

اس ام اس زیبا

چه “شوری” میزند دلم وقتی…
در چشم دیگران
انقدر “شیرین” میشوی !
اس ام اس زیبا