دل نوشته قشنگ


دل نوشته قشنگ

چه کهکشان زیباییست راه نگاه تو
چه زیباست این دنیای عاشقانه ی تو
اینبار هم تو گفتی دوستم داری و دو تا به نفع تو
دلم دیوانه شده از دست محبتهای تو

دل نوشته قشنگ 

ببین چه مظلومانه
از دست ِ تو
به آغوش ِ تو می گریزم ؟
این تعریف پیچیده ای از دوست داشتن است !

دل نوشته قشنگ

تمام حرف مجنون یک کلام است
“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است . . .

دل نوشته قشنگ

رعد و برق
هارت و پورت است
چیزی در دل ابر نیست
جز اشک
جز باران . . .

دل نوشته قشنگ

پنجره ی باران خورده ات را باز کن ، چند سطر پس از باران
چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده
دلم برایت تنگ است

دل نوشته قشنگ 
 
عشق + تو = زندگی
من – تو = دیوانگی
زندگی + تو = آرامش
زندگی – تو = مرگ

دل نوشته قشنگ

نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :
 بوسه هایت !

دل نوشته قشنگ

امروز نشستم غم فردا خوردم
در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم
مانند تو در عشق دو رو باید بود
من چوب همین صداقتم را خوردم

دل نوشته قشنگ

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !
همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها . . .

دل نوشته قشنگ

پسر : بزرگترین آرزوت چیه ؟
دختر : اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم ! تو چی ؟
پسر : اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم . . .
 دل نوشته قشنگ