اشعار زیبا و اشعار قشنگ


اشعار زیبا و اشعار قشنگ

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم ، یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

اشعار زیبا و اشعار قشنگ

نه قرص و نه شربت و دوا، هیچ کدام
تاثیر ندارند به مانند ” سلام ”
برگرد که بی تو نفسم می گیرد
اکسیژنِ بی عطر ِ تو، سمّ است برام . . .

اشعار زیبا و اشعار قشنگ

همه می گویند “سخت گیر”م!

راست می گویند
همین است که انقدر “سخت”
به تو “گیر” داده ام . . .

اشعار زیبا و اشعار قشنگ

گریه کار کمی است برای توصیف نداشتنت
دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر میکنم . . . !

اشعار زیبا و اشعار قشنگ

از روزی که
تصمیم به رفتن گرفته ای
بلاتکلیفی بین ما موج میزند
مثلا همین دل من
نمیداند با تو بیاید؟ یا پیش من بماند؟؟؟

اشعار زیبا و اشعار قشنگ

من رو نمیخواست
بتی که از من ساخته بود رو میخواست
واسه همین هر وقت خودم بودم دعوا داشتیم . . .

اشعار زیبا و اشعار قشنگ

دلبندم
من دلم فقط ، روی دلِ تو
بند می شود . . . !

اشعار زیبا و اشعار قشنگ

خواستنِ دوبارهٔ بعضی‌ از آدمها ، مثل پیکِ آخر مشروبه
نمیدونی بخوری حالتو بهتر می‌کنه یا بالا میاری …!

 اشعار زیبا و اشعار قشنگ

دلــــــــتنـگم
بــــــــرای او نـــه
برای منه قبــــل از او
چقــــدر قشنـــگ بــــودم . . .

اشعار زیبا و اشعار قشنگ 

چشمانت
زیباترین درس ایست که خوانده ام
چه معلم خوبیست ، نگاهت . . .
 اشعار زیبا و اشعار قشنگ