اس ام اس عاشقانه جدید


 اس ام اس عاشقانه جدید


سلام
از شرکت رب تبریک مزاحم میشم
میشه یه رب بغلتون کنم !؟
محض تبریک میگما !


 اس ام اس عاشقانه جدید


خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت
دستم از ضعف …
دریغا …
به گریبان نرسید . . .


 اس ام اس عاشقانه جدید



ای اشک دوباره در دلم درد شدی  / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی
از کودکی ام هر آنزمان خواستمت  / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .


 اس ام اس عاشقانه جدید


اى دوست !
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !
تا تو هستى زندگى باید کرد . . .


 اس ام اس عاشقانه جدید



آراسته آمد و چه آراستنی
پیراسته زلف خود چه پیراستنی
بنشست به می خوردن و برخاست به رقص
به به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .


 اس ام اس عاشقانه جدید


راست یا دروغ مهم نیست ! تو فقط با من حرف بزن !
چشمانت زیرنویس می کنند !


 اس ام اس عاشقانه جدید


عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز
بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . . .


 اس ام اس عاشقانه جدید



حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .


 اس ام اس عاشقانه جدید


نوشته ها بهانه است
فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم
باورش با تو


 اس ام اس عاشقانه جدید
 
چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار
نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .

 اس ام اس عاشقانه جدید