اشعار عاشقانه


 اشعار عاشقانه

دلم در حلقه غم ها نشسته
زبانم بسته سازم شکسته
وجودم پر از شعر عاشقانست
تو را خواهم این حرفا بهانست !

 اشعار عاشقانه 

چرا می گویند “ها” نشانه جمع است ؟!
اما وقتی با “تن” جمع ببندی
“تنها”خودت می مانی و خودت!

 اشعار عاشقانه 

هیچوقت
آﺭﺯﻭﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ
ﺑﯽ ﺧﻮﺩﺕ !

 اشعار عاشقانه 

دلی به وسعت دریای کدر نمی خواهم،
برای من دلی به شفافیت یک لیوان اب ،کافیست . . .

 اشعار عاشقانه 

حرام باد دوست داشتن کسی که عاشقی سرگرمی اوست . . .

 اشعار عاشقانه 

جغرافیای کوچک من
همین چشم های مشکی توست
که هیچ چیز جایش را نمی گیرد . . .

 اشعار عاشقانه 

چشمان مرا به چشمهایش گره زد
بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد
او رفت ولی نه طبق قانون وداع
یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد . . .

 اشعار عاشقانه

دل من را تو بردی با نگاهت / اسیرم کرده ای با روی ماهت
تو را با بی گناهی می شناسند /  ولیکن هست زیبایی گناهت !

 اشعار عاشقانه 

چرا ؟
اگه یه نفر بهمون خیانت کنه، ازش متنفر میشیم
اما
اگه یه نفر به خاطر ما به یه نفر دیگه خیانت کنه ، عاشقش میشیم . . .

 اشعار عاشقانه 

بوسه که پیغام نمی شود عزیز دل من / دل بی رخت آرام نمی شود عزیز دل من
بین تو که دلم هنوز هم وحشیست ش/ بی لعل لبت رام نمی شود عزیز دل من
 اشعار عاشقانه