شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه

 
شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه

تنهایی همین است ، تکرار نامنظم من بی تو
بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم  . . .

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 

ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع / ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام / که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع . . .

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 

تو که سرد می شوی
من از دهن می افتم . . .

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 



دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 

پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی
از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی . . .

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 

در خاطری که ” تویی ” دیگران فراموشند
بگذار در گوشت بگویم
 “میخواهمت”
این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست . . .

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 

اندازه دوست داشتن مهم نیست ٬ کیفیتش مهمه
همیشه یک دونه دوست داشته باشیم ولی مـردونه . . .

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 

سخت میترسیدم از اینکه
من از نژاد شیشه باشم و شکستنی
او از نژاد جاده باشد و رفتنی
آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم  . . .

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 

من بهانه میگیرم و تو دهانم را
با یک “بــــــــوســــه” ببند . . .

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 

ابرها به آسمان تکیه می کنند
درختان به زمین
و انسان ها به مهربانی هم
تقدیم به سرزمین مهربانی خودم . . .

شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه 

به یک “هستم”
به یک “نترس”
به یک “نوازش”
به یک “آغوش”
به یک “دوستت دارم”
خلاصه بگویم به “تو”
نیازمندم !
شعر عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه