شعر عاشقانه


شعر عاشقانه

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد
 همیشه هستی ، همین حوالی . . .

شعر عاشقانه 

 دلت را به هر کسی نسپار
 این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .

شعر عاشقانه 

مُرده آن است که احساس ندارد …
من امّا …
مُرده تر َم …
احساس دارم …
تو را ندارم . . .

شعر عاشقانه 

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست میدارم . . .

شعر عاشقانه 

خدایا از تو چه پنهان کسی را هم قدِ تو دوست دارم . . .


شعر عاشقانه 

“شما”
گرچه واژه محترمی است
ولی “تو ” شدن لیاقت میخواهد . . .

شعر عاشقانه 

شراب هم به مستی ام حسادت می کند
آنگاه که خمار یک لحظه
دیدن تو می شوم . . .

شعر عاشقانه 

کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم”
به چه می نازد الفبا ؟

شعر عاشقانه 

حرف تازه ای ندارم فقط خزان در راه است
کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند
شاید یادت بیافتد جیب هایت را وقتی دست هایم مهمانشان بودند . . .

شعر عاشقانه 

اندوهی برای من نیست
چون
آنکه مرا دوست دارد اگر هزار دلیل برای رفتن باشد
رهایم نخواهد کرد
او یک دلیل برای ماندن خواهد یافت . . .
شعر عاشقانه