جک و اس ام اس

ﺁﯾـــﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧـﯿﺪ ﻭﻗﺘـــﯽ ﺍﮊﺩﻫـــﺎ ﺗﻮ ﭼﺸـــﻤﺶ ﺁﺷـــﻐﺎﻝ ﺑﺮﻩ ﻣـــﯿﻤﯿﺮﻥ ؟
ﭼـــﻮﻥ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺍﮊﺩﻫـــﺎﯼ ِ ﺩﯾﮕﻪ ﻣـــﯿﮕﻦ ﺗـــﻮ ﭼﺸﻤﺸـــﻮﻥ ﻓـــﻮﺕ ﮐﻨﻪ
ﺑﻌﺪ ﭼﻮﻥ ﻓﻮﺗﺷـــﻮﻥ ﺁﺗﯿﺸـــﻪ ﮐﻼ ﮐــَﻠﺸﻮﻥ ﻣﯿـــﺴﻮﺯﻩ
ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﭼﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ ﺑﺮﯾﻦ ﺣﺎﻟﺸﻮ ﺑﺒﺮﯾﻦ :D

جک و اس ام اس

پنگوئنا اصلا براشون مهم نیست بقیه راجع‌بشون چی فکر می‌کنن
تو عکسا مشخصه قشنگ

جک و اس ام اس

دختر : سلام کجایی عزیزم ؟
پسر : با BMW بابا دارم میرم بانک
دختر : منم تو قسمت عقب ماشین باباتم
می خواستم ببینم خودت بلیطتو میدی یا من حساب کنم واست ؟

جک و اس ام اس

ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮎ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﯾﺎﻟﻮﮒِ مادر ﻫﺎ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ :
ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾـــﻦ ﭼــﯿــﻪ ؟
ﺁﺩﻡ ﺳﮑﺘﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺑﺨﺪﺍ

جک و اس ام اس

امیدوارم شانه تخم مرغ تان در راه بشکند
در برنج تان فضله موش ببیننید
قوطی روغن تان سوراخ و حبه پنیرتان تاریخ گذشته باشد
مرغتون هم وسط راه فرار کند !
انجمن دل شکستگان فاقد سبد کالا :|

جک و اس ام اس

+ آقا داماد چیکارن ؟
– خواننده ان
+ چه سبکی میخونن ؟
– سبک نیازمندی ها روزنامه های کثیرالانتشار میخونن 

جک و اس ام اس

برادرزادم دیروز گریه کرد واسش تبلت خریدن !
من بچه بودم یادمه ۳ماه گریه کردم واسم یه شمشیر پلاستیکی خریدن
آخرشم با همون منو میزدن :|

جک و اس ام اس

مورد داشتیم طرف تو وصیت نامش نوشته
درایو C کامپیوتر رو ندیده دیلیت کنید :|

جک و اس ام اس

دخــــتـر اسـت دیـگـر
گـاهـی ب انـدازه یـــــک وانـت بـــار در کـیـفـش جــــا مـیـدهـد :D

جک و اس ام اس

یه شیر زن پیدا نمیشه یه شکست عشقی
به این امید جهان بزنه ؟
جک
جک و اس ام اس