اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا


اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز می کنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

احتیاجی به تسبیح نیست
دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

و چه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی پشت هر “دوستت دارم”
چقد دوستت دارم…!

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

دوست داشتن یعنی وقتی میــــدونه…
رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میـــاد…
حواسش هست که ناراحتت نکنه…
دوست داشتن یعنی همین…

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

گوش تلفن کر
“دوستت دارم ” را امشب
در گوش خودت خواهم گفت . . .

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

به یک “نترس”
به یک “نوازش”
به یک “آغوش”
به یک “دوستت دارم”
خلاصه بگویم به “تو” نیازمندم

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

و من هنوز تو را مثل “تمام شد”
مشق شبم دوست دارم …

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،
اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .

اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا

باران بند آمد
ولی نبودن تو همچنان می بارد
باران بند آمد
ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .
اشعار زیبا و اس ام اس های زیبا