جملات عاشقانه و زیبا


جملات عاشقانه و زیبا

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم

جملات عاشقانه و زیبا

نفس مصنوعی یعنی :
انسان ها عموما دو دسته اند :
تـــو و بقـیـه …

جملات عاشقانه و زیبا

دوست داشتن که شاخ و دم ندارد !
اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو را دوست دارد …

جملات عاشقانه و زیبا

دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری
تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …

جملات عاشقانه و زیبا

دنیام دستای توئه که توی دستای منه …

جملات عاشقانه و زیبا

من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا
که تا قصر خدا هم پلکان دارد …
در آنجا دست هایم را به سویش با تمنا باز کردم
برایت بهترین را آرزو کردم …

جملات عاشقانه و زیبا

تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود
لبان توست وقتی می خندی …

جملات عاشقانه و زیبا

مرا ببخش
اگر به تو پیله کرده ام
قدری طاقت بیاوری پروانه ات می شوم …

جملات عاشقانه و زیبا

دوری اگه هزارتا عیب داره ، به جاش یه خوبی داره …
می فهمی یه نفر چقدر دوستت داره …
فهمیدی چقدر دوستت دارم ؟
جملات عاشقانه و زیبا